31 Temmuz 2012 Salı

like anyone would be...


Saçma sapan istemekten bıkmayan bir bünye benim ki! Sürekli plan program yapan kafası hep dolu yazan çizen notlar alan. Sonra hemen unutan... Bugünlerde küçük hedeflerim vardı baktım çoğu tamamlanmış. Yani unutulmamış! Hani ev demiştim biraz dere topa girdi kendisi. Yatak odam elden geçti. Mis kokulu beyaz yaza uygun çarşaflarım serildi. Giyinme odası görünürde tamam ama dolapların birer gözü var ki açmaya korkuyorum. Diğer gözler tamam. Bir serinlik bir ferahlık. Oralar toparlandıkça sanki içimde yer açılıyor. Çok tuhaf değil mi?

.

Bayram planı netleştiğinden beri içimde yine bir heves gezilecek görülecek çok yer var kafada tabi ben yine notlar gidilecek yerler yapılacaklar listesi oluşturmaya başladım bile. Kırmızı ya da pembe bir valiz almak var aklımda böyle havalı tekerleri "çıt çıt" ses çıkartanından. Afilli, parlak, mika...

.

Dün arkaradışıma tatil planı anlatıken bana skyp'tan "kızım farkında mısın? sen isteyince her şey akıveriyor" dedi. İçime sular serpildi. Düşündümde belkide fazla düşünmekten tıkıyoruz bazı olayların akışını. Bugünlerde iç sesime yerleştirmeye çalıştığım cümle " her şey olması gerektiği gibi " !

.

Bugünlerde elinden düşüremediğim bu var ki bitsin ayrı bir bahsedeceğim size..
Bir de kulaklarımda,


PS: Fotoğraf bir Limon sabahından:)

7 yorum:

Fido dedi ki...

ayy maşallah Niyan'ım maşallah,dileklerin hep böyle su aksın inşallah :) Ne güzel,kafandaki işleri bitirince insan bi ferahlıyor,rahatlıyor di mi? :)
bu bayram tatilinde Canon'lu fotoğraflar istiyorum,çok mu şey istiyorum? :)
öpebilir miyim bi tane? :)

Engin Ergin dedi ki...

İşte özel cümle bu: "Düşündüm de belki de fazla düşünmekten tıkıyoruz bazı olayların akışını." Ev de yavaş yavaş toplanmaya başlamış, o kadar da takılacak bir şey yokmuş:) Mutlu günler:)

minikkus dedi ki...

oh ne güzel bebegimin allah gönlüne göre versin, hep mutlu olsun, o mutlu oldukca herşey daha güzel olsun ^_^ bayram planların icin bilare görüşelimki bilgilendirme yapayım sana bizzat kendim şahsen :P

Buket dedi ki...

bayram planlarını bizde yaptık..inşllh güzel bir tatil geçiririz..

Chilek dedi ki...

Fido; hayı hayır çok haklısın bu sefer makimanla gidiyorum yollara. Gitmesine gidiyorum ama umarım yanımda taşırım artık hayırlısı diyelim:D

Engin Ergin; evet yokmuş sizler söylemiştiniz ama zaten değil mi?:)

minikkuş; elbbete görüşeceğiz ve ben notlar lacağım senden olmadan olmaz. Yine bir irmik yakınlaşmasına mi girsek?:)

Buket; hepimiz için güzel bir tatil olsun inşallah:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Cok dusunmekten cok istemekten, olayi tikadigimiza ben de inaniyorum. Yani galiba oyle bir enerji yayiyoruz ki isterken, istedigimiz olayi itiyoruz farkinda olmadan. Umarim hersey istedigin gibi olur tatlim :)

Chilek dedi ki...

Selin; evet kesinlikle fazla kafa yormak yorarken çıkan "ya olmazsalar" tıkıyor bir şekilde. Amin canım herkesin gönlünce olsun elbet:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)