20 Temmuz 2012 Cuma

PGS World Palace

Antalya tatilinin kısa bir durağı Kiriş PGS World Palace oldu bizim için!
Kiriş tatil köyleri içerisinde en güzel koya sahip bu güzel tesisten bahsetmeden geçemedim.  Aslında hiçbir zaman tatil köyü insanı olmadım. Hep koca bir akvaryumun içerisinde hapsolmuş gibi hissettim kendimi, bu koca tesisler içersinde!

Yoğun çalışma temposu olan ya da "gezmem gider bir yerde her hizmeti alırım" diyenler için tercih sebebi olabilecek bir tesis kendisi. Tekirova Rixos Premium' dan ve Adam& Eve' den sonra benim için gidilebilir yerlerde sırasını aldı. Sanırım şanslıyım toplam 3 tesis tecrübemde, yüzümü güldüren yine güzel bir yerde zaman geçirmiş oldum.

Kapı giriş ücretleri oldukça yüksek, ancak erken rezervasyonla çok daha uygun fiyata kalınabilir. Üstelik PGS olduğu için İstanbul ve Ankara' dan Pegasus' la ulaşım imkanı sağlayan seçenekleri de mevcut.

Ayrıca yemekleri oldukça lezzetli ve açık büfesi çeşit olarak çok zengin, özellikle zeytinyağlı çeşitleri muhteşem denilebilir. Izgara hizmetleri çok çok seçenekli. Ultra herşey dahil sistemiyle hizmet veren bu tesiste eğer tercihleriniz bu yönde ise rahatlıkla kalabilirsiniz.

Detaylı bilgi için buraya tık !









3 yorum:

minikkus dedi ki...

otel tatilinin de tadı bi baskadır be niyanım. gitceksin, yayıla yayıla yiyip icin yatcaksın:) burası da güzelmiş. ama ben anlatyanın havasını da suyunu da sevemiyorum egeyi keşfettigimden beri ^_^

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben biraz "bi tesis olsun da yayiliyim"ciyimdir o yuzden ilgiyle okudum postunu tatlicim:) bu otel seneler once wow world palace miydi?sanki burada kaldim gibi?

Yeşim dedi ki...

Tam benlik bir tatil bu, ne pişiricem derdi olmadan hiç bir iş yapmadan geçen harika günler :) Tek kötü yanı Antalya'da olması :( sevemedim gitti orayı benim için tatil=Ege.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)