13 Ağustos 2012 Pazartesi

çabucak geçer değil mi?

.

Sabah arabaya bindiğimde 16 dereceydi!
Ankara yavaştan bozkırına bürünmeye başlamışken sabah ürpertisini özlemişim.
Mevsim normalleri artık benim de normallerim.

.
Koca haftasonunu rölantide geçirmiş olabilirim. Cumartesi sabah mutfağın korkulukları da takıldı ya, benim için tadilat bitti. Hani 15 gün evime gitmesem bu site bizim mi? diyebilirim. O derece değiştik. En kötüsü bu sene balkonda bir gün bile oturamadım. O çiçeksiz, yıkaması zor, gereksiz mi büyük? diye sorguladığım balkonlarım ne kıymetliymiş meğer. Bayram dönüşü yaz bitmeden, ne kadar olursa artık kendisiyle ilgili planlarım var.

.

Bayram demişken anne- kızkardeş yazlıkta, baba Ankara' da, ben İstanbul- Çeşme ve Alaçatı' da..
Ondan dolayı pek bayram değil bu sefer yaklaşan 9 günlük yaz tatili sanki...
Bu 5 gün sadece hızlı geçsin istiyorum zira planım cumartesi sabah boğazda kahvaltı ediyor olmak ^.^


Fotoğraf geçen sene Gümüşlük Limon' dan...

10 yorum:

minikkus dedi ki...

ayyy ne güzel planlar var, bu sefer de bayram olmayıversin yahu:)
bu hafta şıp diye geçsin, zırt diye gelsin tatilin bebişim, öperim :*

Fido dedi ki...

16 C mi ,kızım oraya kış gelmiş haberimiz yok,burası hala cehennem gibi,hala klimada yatıyoruz,o balkon bizde de 3 tane büyük ve yıkaması zor,yazın en büyük derdim :)
nan bi de sen kendi kendine negzel ziyafet veriyosun öyle,geldiğimde ben de istiyorum bunlardan haberin ola :)
hadi 4 gün su gibi geçsin de şahane bir tatil yap,eğlen,dinlen,kafanı boşalt,bi zahmet bol bol da fotoğraf çeksen :))
mutlu haftalar bebeğime :)
Öperim :)

Selin Ergeçer dedi ki...

nasıl yaniiiiiiiiii hangi cumartesi, hangi boğazda kahvaltı????????? ama ben yokummm :((( ne boğazı yaaahu hem de bensiz :(( :P

DarLa dedi ki...

selin bu defa da ben varım sen yoksun tatlım ya :S

Yeşim dedi ki...

Mevsim normallerine dönüşümüz şahane ben üşümeye başladım bile :) Balkonlarının tadını çıkar kalan güzel günlerde tatlım. Bir de çabucak geçsin bu hafta ve sen planladığın harika tatiline başla. Öperim kocaman.

Meyra dedi ki...

ohhh bu ne güzel tatil rotası bayıldım:))
alaçatı da kalan ruhumuda unutma canım yanında dursa yeter;)
keyfn bol olsun canım, o balkon planlarında bende olmak isterim ama;)

CMOS dedi ki...

herkes tatilde bence modern dünyamızın en istenilen bayram planı:)) boğazda kahvaltıııı özlediiiim biran önce ist a dönsekte bende kavuşsam sabah zevkine biran önce:)

hande ne yapıyor? dedi ki...

Ankara'nın hafif serin hallerini pek bi seviyorum ki benn!:)

Migeee dedi ki...

Ha gülüm anı yaşamayı da ihmal etmeyek Zira bir daha asla 14 Ağustos 2012 saat 14:01 olmayacak hayatımızda Çok mu beylik laf? öyleyse fotoyu beğendim Gittiğin yerlerde benim için de bir hava çek içine ve denize uzuuuun uzuuuun bakış at ve de 3 kulaç da benim için olsun yüzersen mimkinse HöpüldüNKK :D Ha bir de şimdiden iyi bayramlar Haa bir dee bir deee evinde güle güle otur artık tozsuz,telaşsız :D

Chilek dedi ki...

minikkuş; evet ne kaldı şurda büyük cumaya;)

Fido; sana söz Fidom bir araba dolusu fotoğrafla döneceğim sonra bıktım deme:)

Selin; sen yoksun bu seferde canım ama olsun yine gelirim ki:)

Darla; evet ikinizde hareket halindesininz bir var bir yok:)

Yeşim; sağol bitanem iyi gelecek kesinlikle hemen gitmeyi bekliyorum 4 gözle:)

Meyra; ben senin yerinede gezerim ki oraları gelince de anlatırım bir güzel olmaz mı?

CMOS; evet malesef bayram tatilleri= yaz tatili artık:)

hande ne yapıyor; bende seviyorum o serin halleri:)

Migee; atarım hemde 5 kulaç fazladan birazda hatırlar öperim güzel yanacıklarından:D

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)