17 Ağustos 2012 Cuma

happy friday...


ve beklenen gün cuma..
ben bir 10 gün kadar olamaycağım buralarda, çok hayırlı sebeplerim var!
İstanbul- Çeşme- Alaçatı 3' lemesine bugün iş çıkışı tekerin dönmesiyle başlıyorum.

Fotoğraf makinamın kartları boşalmış bir şekilde yaşayacaklarıma pırpırlanarak gidiyorum.
Valizim tamam, ben tamam, içimdeki kıpırtı tamam...O halde başlasın yolculuk.

İçimdeki kuş bu kadar pırpır ederken pek cümle kuramam ben, buna verin kısa kesmemi.
Sevgi dolu, fiziksel ve duygusal şiddetten uzak, insancıl bir bayram diliyorum herkese...
Tüm uzakların yakın olduğu bir bayram olsun olmaz mı? ^.^

14 yorum:

my lifebook dedi ki...

Mutluluk aktı yazıdan resmen ya somutlaştı gözle görülür oldu:P
Uzun zamandır bu kadar pır pır olduğunu hissetmemiştim, seni kuytuya çekmem yakındır:)))
Bi de güzel tatiller, şahane bayramlar <3

lolipu dedi ki...

Şekerim sana iyi yolculuklar, iyi tatiller. Güzel güzel gez, bir dolu fotoğrafla dön:)))

Fido dedi ki...

hayırlı sebeplerin hayırlı sonuçlara dönüştüğü,ruhundan ve bedeninden safi mutluluk aka aka gidip geldiğin,şahane bir 10 günün olsun bebeğim :)
İyi tatiller,mutlu bayramlar <3

Yeşim dedi ki...

Canımm çok güzel bir tatil geçir zaman çok yavaş geçsin oralarda :) çabuk git, güzel anılar ve fotoğraflarla dön öperim kocaman.

Migeee dedi ki...

Güle git güle gel şeker! Hayal ettiğinden de güzel geçsin inşallah Güzel dileklerine katılır Bir o yanaktan bir bu yanaktan öperim :D Alo? Öpmüştüm di mi? :D

Meyra dedi ki...

keyifle git keyifle dön canım..iyi bayramlar öpüldün;)

Nesrin dedi ki...

:) iyi tatiller diliyorum size . papatyaları çok severim çok da güzellermiş

Engin Ergin dedi ki...

Mutlu bayramlar, mutlu tatiller Chilek:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Mutlu huzurlu bir bayram biliyorum tatlicim,hersey gonlunce olsun ;)

hande ne yapıyor? dedi ki...

ben heyecanlandım satırlarını okurken içim taştı nası yazdın ööle:D hadi bakalım rastgele! güzel fotolar güzel anılarla dön:)

KEYF-İEMEL dedi ki...

iyi tatiller olsun :):)
Huzurla, mutlulukla geçsin :):)

gulsinem dedi ki...

bloğuna bayıldımm çok pozitif bi enerjisi var :)
hemen üye oluyorumm hemen daha fazla vakit kaybetmeden :)

bu arada blogumda Forever New kolye çekilişim var.. beklerim herkesi. katılırsan çok mutlu olurum:) bu arada muhtemelen 10 gün sonra okuyacaksın ama olsun :)
iyi tatiller

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

MÜNSTER dedi ki...

Uzun zaman oldu ugrayamadim Cilegim... Kusuruma bakma, simdi bayram vesilesi ile mutlu bir bayram diliyorum.... Sevgilerimle,

lila dedi ki...

İyi bir tatil diliyorum. Papatyalar harika.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)