28 Ağustos 2012 Salı

Those were the days...






* İstanbul' a doğru yola çıktık ya; İzmir, Ilıca, Çeşme, Alaçatı' da bulduk kendimizi...

* Çok gezdik, çok km katettik, çok sevdik. Yedik içtik...

* Upuzun kumsalda, sakız kokan sokaklarda zaman geçirdik.

*Tüm güzellikleri hafızaların en derinlerine kazıdık. Arada fırsat buldukça deklanşöre bastık.

*Arabada güzel şarkılara eşlik ede ede gün ağırırken yolculuk ettik.

Ya sonra? Şimdi herkes masasının başında, iç geçirerek tatil günlerinin güzelliğinden bahsediyor. Ben mesela Instagram' a "2 gün önce böyleydiyle" başlayan fotoğraflar koyuyorum. "Daha geçen hafta bugün buradaydık" gibi cümlelerle konuşmama devam ediyorum.

Söyle be blog tatilin kötüsü olur mu?

Those were the days my friend. We thought they'd never endWe'd sing and dance forever and a day. We'd live the life we choose. We'd fight and never lose For we were young and sure to have our way. La la la la...Those were the days, oh yes those were the days

11 yorum:

minikkus dedi ki...

olmaz bebişim, tatilin adı bile yeter tek başına!
ama sen ne iyi etmişsin arada bile olsa o deklanşöre basarak <3
"geçen hafta böyleydi"lerle başlayan cümleler yerini gecen aya bırakcak, sonra kış ortasına gelince özlem tavan yapcak, sonra yeni tatil planları yapmaya hazırlanırken bulucaz kendimizi. öyle düşününce çok da zor olmuyo ^_^
öperim gezenti kuşumu, hoşgeldin yuvana :D

AtolyeKedi dedi ki...

Blog ne der bilmiyorum ama ben kötüsünü bir kaç kere yaşamıştım :(

lolipu dedi ki...

ohh sefan olsun şekerim, ne güzel gezmiş, keyillenmişsin:)))

Migeee dedi ki...

Tatilin kötüsü olur muğ hiç yaa? :D Çok güzelmiş fotolar da notlar da :D Öpüldün yavrus :D tadi damağında kalacak nice tatiller yapasın daha sağlıkla, mutlulukla, sevdiklerinle beraber inşallah öpmüş müydüm? :D

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bu yıl gidemedim çeşmeye burnumda tutuyor

Guzunkizi dedi ki...

Tatil olur da kötü olur mu hiç?:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Olur mu hiç, kim tatili bırakıp eve dönmek ister ki. Hadi eve değil de işe dönmek ister mi diyelim. Daha iki gün önce bu saatte oradaydık, birdahaki hafta bu saatlerde yolda olacağız cümlelerini çok kurarım ben de ve hep hatırlatırım insanoğlu kuş misali..

Anne İş'te dedi ki...

Di mi ya?...........

Güzel kareler ve herşeyden önce iyi vakit geçirmiş olman ayrıca şahane.

Ne yapalım ,her mevsimin tadı başka der,teşelli buluruz.

Olmaz mı?

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatilin kotusu olmaz ;)) cok guzel gecmis galiba, daha bol gorsellerin oldugu postlar bekliyorum seden ;) icimiz acilsin biraz ;))

Fido dedi ki...

olmaz canımın içi olmaz,olsa olsa tatil dönüşü bunalımı olur,tatilde hafızada kalan an'lar olur,katıla katıla güldüğün durumlara tekrar gülmek olur.Sen böyle anlattıkça Çeşme,Alaçatı,Şirince kısaca Ege'nin bu yakasını görme isteği içimde depreşiyor da depreşiyor,ne güzel yapmışsın da bu kareleri çekmişsin bize,ellerin dert görmesin <3 bi de kabak çiçeği dolması olsa da akşama yesek ne güzel olurdu,ahhh ahh...

Chilek dedi ki...

Minikkuş; hep aynı rutin sadece sınırları geniş, kocaman bir akvaryumda yaşıyor gibiyiz aslında:) ben de öpüyorum güzel kuşum <333

Atölye Kedi; hadi o halde bir daha yaşanmasın diyorum:(

lolipu; sağol şekerim iyi oldu gerçekten:)

Migee; sağol Mügem, hep gezelim görelim. Yenilenelim. Ben de öpmüş olabilirim sanki;)

Modaretor; haklısın, özlenmeyecek gibi değil ki...

Gününkızı; olmaz elbette;)

Zeynep' in evi; kurulası güzel cümleler, tekrar eder durur kendini taaa ki kış boynunu uzatana kadar.

Dijlem; olmaz mı olur elbet, yoksa nasıl geçer zaman:)

Selin; evet canım harika geçti ehehe elbette gelecek kareler:)

Fido; o dolmanın hasını Datça' da yemiştim daha da güzeline henüz denk gelmedim. Ayvalık' ta diyorlar olmadı bir koşu gider yer geliriz bebeyim olmaz mı? <333

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)