1 Ağustos 2012 Çarşamba

to loved and be loved...


*

Dün eve gittiğimde içim pırpır ediyordu. Evde malum durumlar sökülen takılan balkon demirleri katta badana boyalar. Ben işteyim ya canım babam koştu gitti. Ee haliyle kirli dağınık toz içinde bir ev beklentisi vardı bende. Eve girdim baktım ev tertemiz toz yok, tozlu patilerin bıraktığı izler yok, 43 numara terliğin bıraktığı izler yok! Yerine evde bir çam kokusu. Canım babam ustalara ev sahipliği yaptıktan sonra üşenmemiş bir de evi viledalamış. Hatta tek yeşilimi sulamış. Akşam yemeğe Onlar' daydım hiç detay vermemişti oysa..

*

Eve girip annemin verdiği yemekleri dolaba yerleştirirken baktım dolabımda dilimlenmiş karpuz ve kavun. Alınmış bolca yeşillik! Aradım, yaşım kaç olursa olsun alışkanlığı beni meşgule almak sonra kendisi aramak. Yine öyle yaptı. "Neden söylemedin? Ne gerek vardı?" dediğimde "su içmek için dolabını açtım baktım meyve kalmamış, sen meyve seversin canın ister diye alıp geldim" dedi. O an ağlamaya başladım. İnsan yaşı kaç olursa olsun babasının kuzusu ya! Sözün bittiği yer orası...
Yaşlanıyorum sanırım artık daha duygusalım gözümün ucunda yaş var akmaya sebep arayan. Söyle be blog! bu geçerli bir neden ama değil mi?

*

4 sene önce O' nu kaybetme korkusuyla yüzyüze geldiğimde hayat benim için anlamını yitimişti o.O Şimdi tek dileğim uzun yaşasın çoookk uzun... Yaşlılıktan  dev bir kaplumbağa görünümüne gelecek kadar. Yeterki yerin üzerinde olsun da ben hep O' nun kuzusu kalayım...

*
Olmaz mı?

15 yorum:

Migeee dedi ki...

Bu beni ağlattı ama :,) Çok güzel bir anı! uzun ve sağlıklı yaşasınlar dilerimM Allah hepsine uzun ömürler versin ve de bu güzel ilişkiye MAAŞALLAH diyorum ve öpüyorum. Başka yorumum yok

plndrkn dedi ki...

Olur...

lolipu dedi ki...

Allah annene babana uzunn uzunnn ömürler versin, eksikliklerini hiç göstermesin şekerim:)

Elvan dedi ki...

Allah babalarımıza uzunnn uzunnn ve sağlıklı ömürler versin...

Selin Ergeçer dedi ki...

Ay tatlim benimmm :))))) yas kac olursa olsun biz hep onlarin cocuklariyiz, anne baba boyle bisi iste:) saglikli uzun omurleri olsunn hep bizlerle olsunlar canim;)

yasemince dedi ki...

bu kadar mı güzel anlatılır,üçüncü cümlenin devamını tahmin ederek ve gözlerim dolu dolu okudum.elleri,gözleri üzerimizde hep, eksikte olmasın.iyi ki varlar, hep olsunlar.
sevgiler^-^

Fido dedi ki...

olur tabiki de,olsun,daha çoook uzun yıllar hep beraber,sağlıklı,mutlu olun inşallah :) anne baba için çocukları hiç büyümüyor di mi? ne güzel,hep böyle mutluluktan ağla inşallah kuşummmmm :))

Yeşim dedi ki...

Ağlayarak okudum ne güzel bir baba-kız ilişkisi bu tatlım maşallah. Allah babacığına uzun ve sağlıklı ömür versin, hep birlikte çooook uzun seneler yaşayın mutlu anılarınız olsun sen hep babacığının kuzusu olmanın tadını çıkar :)

elif dedi ki...

işte bu yüzden bir kızım olsun çok istiyorum.
benim yarıda kalan baba sevgimi tatsın diye, bir babanın kızına olan sevgisini göreyim diye...

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili çilek;

ah canım benim
kıyamam ben sana
ağla tabiiki
en güzeli bu sen çok şanslısın ki
o hala yanında ona çok sahip çık ayırma yanından onları
evet sağlıklı bir ömür diliyorum babana
canım benim

sevgiyle...

nurhayat dedi ki...

Çok etkilendim.. Bazen unutuyor, üzüyorum babamı:( Kıymetlerini bilmeli..

EzoNe dedi ki...

Canım gözlerim dolu dolu okudum :( Ne harikulade, ne gurur verici bir sevgidir değil mi baba ile kızı arasındaki :) Allah onları başımızdan eksik etmesin..

keyf-iemel dedi ki...

Gözlerim doldu benim de. Çok özendim. Allah eksik etmesin onları yanından.

mismet dedi ki...

allah seni ne etmesin emi beni duygulandırdın iş yerinde zaten şu aralar iyice sulu gözüm bebişten dolayı.Allah babacığına bir ömür sağlıklı huzurlu bir yaşam versin.anne baba sevgisi çok farklı ya bizleri karşılıksız seven tek insanlar.değer bilmek lazım seni ve aileni öpüyorum kuşum.aklınada kötü şeyler getirme bak.zamanın tadını çıkart.

Chilek dedi ki...

Migee; sağol bitanem allah herkesinkine bol uzun ömür versin, bende çok öpüyorum:)

plndrkn; olsun:)

lolipu; amin canım hepimiznkine:)

Elvan; kocamn bir amin:)

Selin; evet hiç büyümeyelim hep kuzuları kalalım:):)

yasemince; teşekkür ederim;)^.^

Fidom; tabi ya hiç büyümüyoruz ki onlar varken keşke gerçek yaşamda da öyle kalabilsek:)

Yeşim; amin canım hepimiz kalalım inşallah istemeden biraz üzdüm sanırım okuyanları;)

Elif; umarım istediğin gibi bir kızın olur ve sen doya doya izlersin bu yarım kalmış şeyi hem de bütün haliyle:)

Yürekten Damlalar; çok teşekkür ederim. Bende yazarken duygulandım ağlamaklı oldum. Umarımki herkes uzun yaşasın taa kocaman olana kadar:)

nurhayat; hepimiz unutuyoruz arada hatırlamak gerekiyor işte öyle değil mi?

Ezone; amin canım allah eksiklerini göstermesin bizlere:)

keyf-i emel; amin canım inşallah:)

mismet; sen okuma böyle şeyler. Oralarda ağlarsın kim gelip susturacak seni:) sen hep ışığa bak içindeki güzelliğe yansısın o ışık anlaştık mı?:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)