10 Eylül 2012 Pazartesi

Sarı...

Sonbahar, sarı fonda içilen sıcacık kahvedir Ankara için! Önün, ardın, sağın, solun sarıdır. Ağustos sonu başlar, Ekim sonu biter. Yerini grilere bırakır. Neyseki griye daha var. Neyseki sonbaharı sevmem için çok ciddi sebeplerim de var. Ekim çocuğuyum ben mesela. Havalar biraz serinledi mi? enerjim artar! Yazın ve tatilin yorgunluğundan miskin kış haline geçerim yavaştan. Ama daha var dedim ya, şimdi sarının keyfini sürme zamanı. Bir de domates kaynatma, yeşil fasulye ve barbunya ayıklama. Bazıları içinse turşu kurma...
 





 
 
 
Herkese iyi haftalar ^.^
source: decor8

11 yorum:

minikkus dedi ki...

yok olmaz, ı ıh ben kabul etmiyorum sarıyı da sonbaharı da. benim kışla sorunum var aslında ama sonbahar demek kış demek, o yüzden eksik kalsın yaa istemiyorum ben arkadaşım, hayıığğğğğğrrr :(

Nesrin dedi ki...

süperrrrr!

Fido dedi ki...

bizim memlekette sonbahar da ilkbahar da hala yazın bi uzantısı olduğundan sarı'lara daha var Niyan'ım,ama sen böyle sarı sarı limonları koymuşsun ya şu anda canım en organiğinden bi limonata çekti,buz gibi,taze naneli :)
evet,benim de en yakın zamanda domates kaynatmam lazım,en acilinden,kışın kurtarıcı benim için :))

kelebek desenli dedi ki...

yazın bitmesi ne kadar hüzünlü değil mi?

Anne İş'te dedi ki...

en sevdiğim mevsimdir sarı sonbahar:)Verimli bir hafta olsun şekercim)

Meyra dedi ki...

Sarının bende ilk yaptığı çağrışım yere dökülen yaprakların bol bol çekimi oldu:) soğusada severim düzenli hayata geçiştir sonbahar!

AsOrTiK dedi ki...

sarı güzeldir, sarı iyidir...
iyi haftalar
sevgiler

Migeee dedi ki...

Kızsııım sarıyı da sonbaharı da sonbaharda Ankara'yı da çok severim Onun'çün 3 kere öpüldün :D

lila dedi ki...

Ankara da olsam. O yaprakların üzerinde yürüsem. Bol bol fotoğraf çeksem. Keşke.

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ay ama ankaranın bu halleri çok güzel değil mi nihan, hele birde birazcık soğusa hırkalarla dolaşsak kahvemizi camlarımız kapalı yudumlasak bak yazarken bile içim ısındı:)

Chilek dedi ki...

Minikkuş; sarı sarı benim yarim:P sarı güzeldir hayıflanmaaaa <333

Nesrin; :)

Fido; geleyim yardıma ayıklar kaynatırız ne olacak kuzum 2 güne bir ton kaynatırız beraberce:)

kelebek desenli; ben biraz hüznü seviyorum, sonbaharı sevişim de bundan sanırım.

Dijle; ben de severim hem de nasıl severim:)

Meyra; evet o da var. Düzenli ve rutin hayat. Önce şikayet eder sonra gelse diye 4 gözle bekleriz:)

Asortik; Benden de sevgiler:)

Migee; biz soğuk sevenleriz biz de böyleyiz ne yapalım <333

lila; ya yürürken çıkardıkları sesler, huzur dinginlik:)

Zeynep' in evi; Ben de çok severim Zeynep, ben kış seviyorum ki zaten:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)