27 Eylül 2012 Perşembe

su tutulmuş maymunlar

Güzel şeyler yazmak paylaşmak istiyorum. Ruh halim "bombastik" kıvamda çoşsun istiyorum. Kafamı kaldırdığımda gördüğüm kara bulutlardan kendimi soyutlayamıyorum. Enerjim bitiyor, konuşasım olmuyor, suratımı asıp oturmakla da çözüm bulunmuyor.

Dünyaya geldik madem, bir şey ol, bir şey yap diyorum. Sesin çıksın, tepkin olsun. Bir duruşun olsun. Kendimce bunu yapıyorum da ama bütüne ne kadar faydam var bilemiyorum.

Ben doğdum doğalı diyorum, hani az da değil koca 30 küsür senedir ülkem bu hallerden daha kötüsünü görmedi neredeyse.  Birileri çıkıyor rahatça "Atatürk ilkelerini tanımam" diyor, kitaplardan Atatürk' ü ve milli marşı çıkarttırıyor, büsstlerini- heykellerini yakıp yıkıyor. Biri "3-5 Mehmetçik için meclis mi toplanır?" diyor. Biri çıkıp "İmam Hatip' lerin günüdür yapılanların bedelidir" diyor. Biri çıkıp terorist başıyla el sıkışabileceklerinin sinyalini veriyor, adı milletvekili olanlar dağda teröristlerle kucaklaşıyor. Kadınlar tecavüze uğruyor ve "açıksa haketmiştir istemiştir" diye damgalanıyor. Kadının özsaygısına el atılıyor kürtaj hakkı elinden alınıyor. Her gün 5- 10' ar evlatlar toprağa veriliyor. Şartlar ehlileşmeden 66 aylık bebeklerle ergenliğe girmek üzere olan çoçuklar aynı çatı altında toplanıyor. Ülkesine hizmet etmiş paşalar Vatan' a ihanetle 18' er yıl ceza alıyor ve o dönemin baş paşaları ağzını açıp gık diyemiyor. Atatürk' ün arazinindeki 3000 ağaç kesilmeye başlanıyor yerine Başkanlık konutu projesi geliyor. Yabancılar 40' ar dönümden ülkemden toprak alma hakkı kazanıyor. Yetmiyor hayvanlara el uzuyor toplu katliamın adına "düzenleme" deniyor.

Daha yazsam bitmez, söyle be blog daha ne yapılması lazım?

 
Biliyorum yazılar zor okunuyor ama biraz dayanın ve bana söyleyin yukarıdaki maymunlardan ne farkımız kaldı? Biri bana anlatabilir mi?

9 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

offf ya... zaten çok sinir oluyorum bu yasananlara, simdi böyle tek tek sayinca içim daha da bir karardi. offff....

Fido dedi ki...

durum ne yorum yapılacak gibi, ne de bi söz söylenecek gibi,bir girdabın içinde yok oluyor gibiyiz,bi de işin en kötüsü elimiz kolumuz bağlı duruyoruz,ne yapabiliriz,nasıl başedebiliriz hiç bilmiyorum,tek görebildiğim, güzel şeylere dair inancımın ve umudumun giderek tükenmesi...

Selin Ergeçer dedi ki...

Cok haklisin. Ben bu kadar kotu, baska bir donem daha hatirlamiyorum. Her gun ama her gun kotu bir olay oluyor, kimse birsey yapamiyor. Allah sonumuzu hayir etsin.

Yeşim dedi ki...

Ne yazık ki hiçbir farkımız kalmadı :(

coletté dedi ki...

Yorumlara baktım da gençler umutsuz ve mutsuz. Bizim kuşak umutluydu bir şeyleri değiştireceğine inanıyor onun için mücadele ediyordu. Ne kadar başarılı olduk ortada ama hiç değilse mücadele ediyorduk .Sizler bizden daha kötü bir durumdasınız ne yazık ki.Ben de her gün yaşananlardan dolayı çok çok üzgünüm. Yarın hiç de güzel olmayacak,bağıra bağıra geliyor artık yavaş yavaş değil. Öylesine izlemek beni kahrediyor. Bu ülkenin aydınları nerede?

minikkus dedi ki...

evet zar zor okudum ama oldukça etkileyici oldu! gerçekten de sürü psikolojisiyle yaşayan, arkasında ne yattıgını bilmeden körü körüne inanıp uygulayan, uygulananlara da sesini cıkarmayan bi millet olduk.. bi kurtarıcı daha gelemezki kurtarsa bizi bu sacma durumdan..

Migeee dedi ki...

Deveye sormuşlar
"Canım" demişler
"Ha gülüm" demiş
"Senin boynun biraz eğri mi ki?"
Deve gülmüş
"Balım" demiş
"Şöyle bir bakıveeğsene" demiş
"Acep nerem doğru ki!" demiş
Yani!
Deve işte!
Ha bir de ya bu deveyi güdeceksin ya bu diyardan var
Bir de yok devenin bale pabucu var
Deve kesenler de apronda ama işte neresi doğru ki? Di mi? :D

ESEN CAN dedi ki...

VE bunlara ilaveten en ama en kötüsü de malesef kanıksıyoruz olanları, alışıyoruz ya da alıştırılıyoruz, gün geçtikçe ne yazık ki sıradanlaşıyo olanlar, tepkiler azalıyo, sesler cılızlaşıyo, dedim ki İlker Başbuğ tutuklandığına "kıyametler kopacak", kopmadı, hala içerde! Şehitlere her gün üzülüyoruz ama ordunun üst düzeyi de külliyen içerde! bilmiyorum ne yapmalı, nasıl yapmalı ama gidiş iyi bir gidiş değil...

Gülce'nin annesi dedi ki...

Kızımın geleceği için,geleceğimiz için endişeleniyorum:(((

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)