2 Ekim 2012 Salı

Ekim...

 
Dün yazmalıydım, artık yaza yaza herkese ezberlettim yıllardır. Ekim- Kasım ne severim, ne severim. Sevdikçe sevesim gelir, alıp içime sokasım. Ne çok soğuk ne çok sıcak, her şey normallerde ben huzurlu sonbaharda.
 
Ekim, Cumhuriyet demek. Ekim, ben demek doğum günüm demek. Ekim, bu sene bayram demek tatil demek. Yine sevmek için çokca neden var.
 
Evlere giren yeşil mandalina sonbahar demek, huzura geçiş rutine bağlamak demek. Battaniyeli, kış çaylı, uzun kış gecelerine hazırlık demek.
 
İnsan nefes aldıkça çoğalıyor kendi içinde. Rutinini sever daha bir özler oluyor. İşte ben ki sonbahar çocuğu yine coşkuyla karşıladım sonbaharı. Niyetim sararan yapraklarda bolca fotoğraf çekmek bu sene, bir ara hatırların olur mu? Ha bir de bunu dinleyin ^.^
 


15 yorum:

lolipu dedi ki...

senin sayende, sonbaharı sevesim var, ne güzel anlatmışsın şekerim yahuuu:)

oytunla hayat dedi ki...

senden dinleyince bende sevdim şimdi ekimi :))

minikkus dedi ki...

yani öyle bi anlatmışsınki ekimi kasımı, bilmesem sevecem nerdeyse :P
ama resmen bi kanım kaynadı anlattıkların sayesinde, daha bi sıcak bakıyorum şu an ekime ^.^

Selcen dedi ki...

Ben de çok sevmem sonbaharı hüznü çağrıştırır sanki ama öyle güzel anlatmışsınki sevdim bi an :)

ŞÜKRAN dedi ki...

Şarkıyı henüz dinleyemedim ama evde açıp dinlerim. doğum gününü şimdiden kutlarım, eylül- ekim bizim evlilik nişan ve doğum günlerimizin yoğun olduğu aylardır bende sonbaharı hele ki Ankara' nın sonbaharını çok severim.. kocaman sevgiler..

Zamane Kahvesi dedi ki...

Ekim, senden dinleyince ne kadar tatlıymiş :)))

güz dedi ki...

Ben eylül doğumluyum ondan severim eylülü ekimi, sen ekim doğumlusun ondan seviyorsun demek ekimi kasımı :)) İnsan doğduğu ayı sevmez de ne yapar bence de ekim güzel ama kasımı bilemiycem :))

Selin Ergeçer dedi ki...

uzun kış geceleri demişsin ya, nasıl hasret kaldım o sımsıcak bir fincan kahve eşliğinde geçen gecelere bilemezsin :) şimdi bizim zamanımız, doya doya tadını çıkartalım ;)

Fido dedi ki...

Önce okudum,sonra şarkıyı açtım,bi de şarkı eşiliğinde bi daha okudum,böyle mis gibi mandalina koktu burnuma,ooh miss :)
Ekim'i ben de çok severim,Ekim'de nişanlandım,Ekim'de evlendim,Sinan'la Ekim'de tanıştık,Ekim güzeldir,özeldi benim için de :) ve şimdi bi sebep daha Ekim'i sevmeme,sen doğmuşsn,iyi ki doğmuşsun,hepçok mutlu ol,her nefesin hayat olsun her gününe :))

^zeynep^ dedi ki...

ben hatirlatabilirimmm ;) ayrica ben de ayni sebeplerle severim Ekim'i :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Oy mandalinalar da alınmış bileee! Ekimde mi görüşsek bu kadar sevilesi ise, yoksa kasımı mı beklesek? :))

Çilekli Mektubum dedi ki...

Ben de sonbaharciyim,hem Ekim ayi benim de dogum gunum :) hem de cok severim bu aylari,tabii siz cok guzel anlatmissiniz.
Sevgiler.

Grace Happy dedi ki...

ekım guzeldır candır mandalınadır huzurdur:)

Meyra dedi ki...

ben hatırlatıcam sana o yaprakların çelimini merak etme;)
bu Ekimi sen doğduğun için bile severim canım:)bundan güzel sebep yok nasılsa:))

KaLinka dedi ki...

aynen bende oyle. terlemeden, usumeden rahat rahat sokaklarda dolasabidigim icin bende seviorum eylul, ekim aylarini.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)