23 Kasım 2012 Cuma

adım Gece olsa yakışırmış hani...

Dün gece duvara baktım uyku gözlüğünden kurtulup, kısacası uyuyamadım.
Tüm gece ağırlığını üzerime veren, homur homur homur eden Chilek' e sinirlendim. Aslında o değildi sebep, çokça kendimdi sebep! Kendime sinirlendiğimi farkedene kadar; Chilek'e, gece gece banyoda çok ses çıkartan komşuma, perdeden sızan sokak lambasının ışığına kadar söylendim her şeye...
Sonra kalkıp salondaki köşeme gittim. Yoksa arkası gelecekti biliyorum.

 
Neden uyuyamadım peki?
Dün uzun uzun konuştuk Yeşim' le...
Ben anlattım O dinledi, O anlattı ben dinledim, zamanın nasıl geçtiğini bilmeden.
Öyle şeyler söyledi ki; içim eridi aktı gitti kayboldu sözcüklerin arasında. Bir baktım yüreğim yüreğine karışmış, O ben olmuş ben O...

Eve geldiğimde aklımda kalan "ama" ları kaldır! "ama" koyduğun her şeye engel koyacaksın demesiydi, haklıydı...

Yapmak istediklerim, yapamadıklarım, pişmanlıklarım, keşkelerim, acabalarım, vazgeçtiklerim, vazgeçemediklerim, kafamda yarattığım "ama ve acabalarla" koyduğum tüm engellerim ve bu yüzden ertelediklerimin hepsi yol boyunca yan koltuğumdaydılar. Bunlarla yolculuk ederken diğer bir yol arkadaşım da love is all olunca bünye patlak verdi.

Bazen insanın tek ihtiyacı; yapmak istediklerini anlattığında yapabileceğine senden çok inanacak ve heyecanlanacak bir yürek, çok şükür ki dün benimleydi o yürek...
İyi ki benimleydi...

10 yorum:

Ceren Yıldız dedi ki...

Thanks! güzel blog

Fido dedi ki...

bence senin adın çok güzel yanında da 'Gündüz' güzel durur,ışıl ışıl,parlak!
çok güzelsin,hayatında çok güzel şeyler oluyor ama sen ya geçmişte fazla takılı kaldığın için ya da geleceği kafaya fazla taktığın için Gün'ün Gün-düz'ü yerine 'Gece'yi yakın buluyosun kendine,evet Gün-düz daha çok yakışıyor sana ve nolur an'da kal,geçmişi de geleceği de s*ktir et!
Herşeye rağmen de Yeşim'ler etrafından hiç eksik olmasın!seni seviyorum canım arkadaşım <3

Ebru Bayrak dedi ki...

Yanında birileri varsa, onları seviyorsan, güvenebiliyorsan başka şeyleri halledebilirsin :)

http://ebrueliacik.blogspot.com/

Serra D dedi ki...

Ah canım ya, kalamadım, benden sonra açılmış dökülmüşsünüz anlaşılan, Allah hep hayırlısını versin diyebiliyorum sadece...

Migeee dedi ki...

OOooo çok güzelmiş ya Şu cümle enfes bir tespit: "Bazen insanın tek ihtiyacı; yapmak istediklerini anlattığında yapabileceğine senden çok inanacak ve heyecanlanacak bir yürek" Aynen! Çok sevdim bu yazıyı :D Öperim yavruus

Yeşim dedi ki...

Seni neden ilk gördüğüm anda sevdiğimi şimdi biliyorum :) sadece aynı toprağın insanları olmamızdan öte bizim yüreklerimiz de aynıymış dün anladım. İyi ki varsın... En doğru zamanda karşılaşmış en doğru insanlarız biz. Bil ki yüreğinden geçenin ömrüne yansıması için dua eden başka bir yürek daha var :)

Nilgün Komar dedi ki...

çok şanslısın

minikkus dedi ki...

o sana sonsuz inanan yürege sahip olan insan, tanımadan kalbini sevdigim bi insan, iciyle dışının bir oldugunu tek cümlesiyle bile aktarabilen bi insan! dün gelemedim yanınıza ama bu bidaha görüşmemek icin bahane degil:)
geçmişe takılıp kalmamak, geleceğe de cok fazla kafa yormamak gerek şu hayatta. tabi bu da tecrubeyle sabit, sadece yaşayarak anlayabiliyo insan! sen herşeyin en güzeline layıksın güzel kalpli arkadasım benim, umarım etrafında hep seninki gibi transparan kalbi olan insanlar olur, gün mü gece mi anlayamadan her gününü apaydınlık ve keyifle geçirirsin <3

KEYF-İEMEL dedi ki...

İçinden ne geliyorsa onu yap. Olması gereken olması gerektiği zamanda, sen ama da desen, mutlaka olur...

Deniz Caglar dedi ki...

Merhaba; bloğunuzu ve paylaşımlarınızı çok beğendim ve ben de sizi beklerim bloğuma, sevgiler.. :)

www.LensMarket.Com

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)