9 Kasım 2012 Cuma

friday night fever

 
 
 
Başlığa aldanmamak lazım benim anladığım daha farklı bir gece
 
*
Mesela daha uzun mesela daha oturulası daha yaşanılası...Filtre kahve demlemek için yeterli zamana sahip olduğum, kalpli ev pijamalarıma bürünüp üzerimde polar sabahlıkla kaygısızca dolanabildiğim, saçımın aldığı şekil umrumda olmadan gecenin kör vakitlerine kadar müzik dinleyebildiğim, yazıp çizebildiğim, kendimle konuşabildiğim, bazen Skype' tan dünyanın bir ucundaki arkadaşlarımla nasıl görünüdüğüm umrumda olmadan saatlerce konuşabildiğim...
 
*
Neden bunları sadece cuma gecelerine sığdırıyorum bilmiyorum. Ertesi gün çalışmıyor olma fikri bir insanın yaşamına bu kadar hakim mi? Bu bile yaptığımız işi sevmiyor olduğumuzun yeterli bir göstergesi değil mi?  
 
*
Bu cuma gecesi ateşinde boyaları çıkartmalı diye düşündüm bir de çul çaput ve şiş- yün ikilisini...Örmek ve boyamak rahatlatıyor, bunu keşfedeli yapmamak daha bir "ayıp"; bir de zihnimi boşaltamıyorum söylemlerime kızıyorum, buldun yolunu haydi bir zahmet "kalk ve boşalt"!
Son zamanlarda kızar oldum kendime, "yeterince zaman yok" lafını dilime doladım, doladım dolayalı da inanır oldum. Oysa bakıyorum benimle aynı aralıkta daha yoğun çalışan, araya bir- iki çocuk sıkıştıran üzerine kurslar serpiştiren arkadaşlarım var. Zaman esnedikçe insanda uyumlu esneme gösteriyor. Karşılıklı esnedikçe zamanın çoğu aynı şeyler için ama daha tatsız geçmeye başlıyor.
Neyse bunu bir ara düşünmeli çözüme ulaştırmalı, yoksa söylenmeyi bırakmalı kabul etmeli...
 
Sizin cuma gecesi ateşinizde ne var?
 
 
Bu arada Starbucks yılbaşı serüvenini başlattı, yılda sadece 2 ay keyifle içtiğim toffee nut latte; kremasız ve şekersiz haliyle şiddetle tavsiye edilir! Çok sevilesi...
 
Keyifli haftasonları ^.^
 
.
.
.

10 yorum:

my lifebook dedi ki...

allahım yılbaşı yaklaştı di mi ya <3
yılın renkleri en güzel, en sürprizli zamanııı <3
Bu akşama planım yok da şimdiden ağacımı kurup süslesem biraz abartmış olurum di mi:)

cemre dedi ki...

kesinlikle söylediğine katılıyorum ertesigün çalışmayacak olmanın verdiği bir rahatlık oluyor bende de o günüm daha da güzelleşiyor:) vakit yok kısmına da katılıyorum aslında hiç birşey yapmıyorum ama işten çıkıp eve gidince daha da bir kısalıyor zaman nedendir bilmem o araya iki çocuk üstüne birde kurs serpiştiren bayanlardan olamayacağım galiba hiç bir zaman:)

ilknur AKPINAR dedi ki...

yılbaşı yaklaştı hediyeler alınsın :)
latte cok güzel bende karamellisini seviyorum, sevgiler.
Blogun cok güzell hemen üye oldum, seni de beklerim ..

Ebru Bayrak dedi ki...

Yılbaşı ne çabuk geldi. Kar kış, battaniye, yün, çizme, bot, kazak...bunlarla geçecek uzun aylar var :)
http://ebrueliacik.blogspot.com

Migeee dedi ki...

Haaaa ne kadan da güzelmiş bu yapılacaklar listesi :D Stardusta gıjık olsam da çok güzel reklamını yaptın, merak ettim, bir ara denerim :D Cuma gecesi Behzat amirim gecesi tabii ki! :D Eskiden Pazar gecesiydi amirimle buluşma gecemiz ama olsun! Cuma bizde "yaşasın Cuma" diye karşılanıyor. Sonra da bir haftanın yorgunluğu bastırıyor ki sorma :D Behzat'ı uyumadan izleyeceğim diye epey çaba sarfetmem gerekiyor :D Ama Cuma iyidir neticede :D Öptüm müydü?

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Cuma gecesi kesinlikle Cumartesiden tatlı. İşe gitmeden 2 gün geçecekya, onun heyecanı yaşanıyor. Salondaki bütün mumları yakıp evde yapabileceğim potansiyel dekorasyon değişikliklerini tasarlamak en büyük eğlencem... 2 çocuklu olunca Cuma gezmeleri rafa kalktı :)Sevgiler...

minikkus dedi ki...

benim bu cuma için pek ateşli planlarım yok, önce biraz yaralarımın sarılması, biraz toparlanmam ve tekrar sahalara dönebilmek icin yeterli enerjiyi toplamam gerekiyo. akabinde benim icin her gün cuma olabiliyo cünkü. yani istersem her günü cuma gibi yasayabiliyorum ben:) ama bu sadece bazen oluyo:)
yılbaşının geliyo olması da bana kar kıyametten daha ziyade her yerin bembeyaz oluşunu, evde vakit gecirmenin daha bi keyifli oluşunu, kırmızın aslında o kadar da cart bi renk olmadıgını hatırlatıyo, o sebeple seviyorum onu da, ayriyeten seni de ^.^

lila dedi ki...

Bir starbucks fanatiği olarak ben bu tadı niye bilmiyorum. Nasıl atladım. Cuma gecesinde oysalar dan yeni aldığım pijamalarını ve politik terliklerim ve sıcak çikolatam var.

Selin Ergeçer dedi ki...

cuma gecesi ateşi diye birşey var gerçekten de :) cuma gecesi evde olsam bile içim bir başka pırpır eder :)
bu arada şekersiz ve sütsüz oluyor mu o? hiç düşünemediğim için hiç de içmiyordum, iyi oldu belirttiğin tatlıcım, ilk fırsatta deneyeceğim ;)

Chilek dedi ki...

my lifebook; çıkar bebişim ben Aralık başı başlarım süs püs asmaya <33

cemre; önümüzde 2 gün olduğunu bilmek bizi böyle yapıyor bence, yoksa cumartesi böyle olmuyor insan:)

İlknur; teşekkür ederim:)

Ebru; ben seviyorum valla kışı, düzenli hayata geçiş ya evlerde herkes ayrı bir yeri var:)

Migee; Amirimsiz olmaz, o yokken ne yapıyormuşuz biz, Ankara onlarla daha bir güzel:) Lattesini dene bebenk tavsiye ederim;)

Esin; kesinlikle bence de onunla alakalı yoksa cumartesinde aynı lezzet yok:)

Minikkuş; evet bebenk kesinlikle, kış akşamları evde olmak Ankarayı beyaz görmek bana da çok keyif veriyor. Ben yazana kadar sen iyileştin bile iyi ki de <33

Lila; o zaman napıyoruz, hemen deniyoruz:)

Selin;sütsüz değil bebeğim kremazı zaten, sekersiz fındıkla istiyorsun oldu bitti :)






Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)