22 Kasım 2012 Perşembe

Online alışveriş ve ben...

Sizler de benim gibi online alışverişi sık yapanlardan mısınız?



Alışveriş tüm kadınlarda aynı tutku sanırım. Ben sıcak alışverişi daha çok sevenlerdenim. Ancak son yıllarda zamanımı da daha etkin kullanmak amacıyla online alışverişi hayatıma yerleştirmiş durumdayım.
 
Özellik market alışverişimi gün içersinde yapıp, akşam verdiğim saat aralığında alıyor olmak beni çok mutlu ediyor. Kapalı ve dayanıklı tüketim malları için harika bir yol. Tuvalet kağıdı, deterjan ve temizlik malzemelerini almış hem de taşımamış oluyorsunuz:)
 
 Bunun dışında da birçok alışverişin daha uygun fiyatlı kaçış noktaları. Eğer bildiğiniz ve hakim olduğunuz markalar varsa hiç tereddüt etmeden alabiliyorsunuz. Kısacası ben yurtiçi ve yurtdışı sitelerini sıkça seçeneklerim doğrultusunda kullanıyorum.
 
Bazen tüm bu siteleri maille takip etmek yerine topluca bulacağımız bir yer yok mu? derken, böyle bir site ile karşılaştım. Bu tip siteler çoğalsa daha mutlu olmaz mıyız? Ayrı ayrı takip edeceğimize hepsini bir arada yakalama fırsatı bulmuş oluruz hem :)

Sizler ne durumdasınız? Benim gibi bir tık' la mutlu olanlardan mı?


Ha bir de bu boyutu var tabi ama gülümsetmiyor değil :)
 
görsel: google

1 yorum:

Yeşim dedi ki...

Ben de bir tıkla mutlu olanlardanım :) Ayrı bir keyif alıyorum online alışverişten özellikle siparişimi beklerken :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)