6 Aralık 2012 Perşembe

Şükretmek

İnsan eksilmeden çoğalmayı bilemiyor. Hayat bizi sınamaktan vazgeçmiyor, bir eksiltiyor bir çoğaltıyor. Öylesi var ki; diyebileceğim tek şey Allah insanı sevdiklerinin canıyla sınamasın.

Anneciğimle sınadı bizi, çok şükür ki atlattık. Çoğalttık kendimizi, sevgimizi, ailemizi, şükürlerimizi...
İnsan canla sınandığında hayattaki diğer her şey önemini yitiriyor. Egolar susuyor, insan normalinden türlü bahanelerle şikayet ederken, normaline dönmek için gün sayıyor, dualar ediyor.

Öyleydi geçen haftanın sonu ve bu hafta geçirdiğimiz günler. Çok şükür annem çok zor ve riskli bir ameliyattan sapasağlam çıktı. Beklemek öyle zordu ki! Bazen sevdiklerimizin nefes almasının önemini bile unutuyoruz. Bazen diyorum çünkü ben şanşlıyım ve şükretmesini çoğunlukla bilenlerdenim.

Onca arayan soran, yazan, mail atan, mesaj atan insanla bir bütün olmak, seni düşünen insanların olduğunu bilmek insana manevi desteğin çoğunu sağlıyor. Hayattaki en önemli değer ne olursa olsun aile! O varsa her şey var demek gerekiyor.


PS: Bir de canımı sıkan bir şey var ki, insanların iki yüzlülüğü. Arkandan her fırsatta sağda solda, koridor başında orada burada senin dedikodunu yapan insanlarla yüz yüze bakmak; senin için üzülüyormuş gibi yaptıklarına şahit olmak! Çok şükür ki bunları da farkındayım. İnsanlar kulağına gelmez sanırken, bilseler ki çekiştirdikleri insanları dahi iyi seçemiyorlar. Zavallı bir ruh hali ve iş hayatı diyor geçiyorum. Neden yazdığıma gelince okuduğunu o kadar iyi biliyorum ki, mesajımı alsın ve dilini yerinde tutsun diye. Yoksa bizim oralarda bir tabir vardır " dilini enseden almak" diye. Bir sonraki aşamam o olacak :)

Neyse iyiyiz, mutluyuz ve iyileşiyoruz. Gerisi yalan öyle değil mi?

25 yorum:

ELFony dedi ki...

Çookk geçmiş olsun, Allah bir daha önemli hastalıklarla karşılaştırmasın inşallah.. :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Gerisi yalan hem de öyle bir yalan ki...insan bazen ne aptal şeyler için üzüldüğünü işte böyle sağlık anlarında fark ediyor. ben bunu çok iyi bilenlerdenim. herşeyin başı sağlık... En Önemli Şey Sağlık... gerisi yalan, gerisi halledilir...
tatlıcım annene tekrar tekrar geçmişler olsun, tabii sana da. Allah bir daha böyle üzüntüler yaşatmasın hiçbirimize...

Fido dedi ki...

tekrar çok çok geçmiş olsun Niyan'ım,çok şükür iyi bi çekilde atlattınız,Allah hepinize sağlık versin ve anneciğin en kısa zamanda sağlığına kavuşsun.
ve evrenin çok acayip bi dengesi var, bugün şükretmekle ilgili egzersizler yapmaya başladım,ve bu sabah sen şükretmekle ilgili post yapmışsın,çok acayip.
Şükürler olsun! :)
Öpüyorum seni kocaman güzel yürekli arkadaşım <3

yasemince dedi ki...

gelmiş geçmiş olsun.Allah bir daha göstermesin.Şükür sonsuz şükür...

Ebru Bayrak dedi ki...

Öncelikle çok büyük geçmiş olsun. Önemli olan ailen, eşin, bir avuç dostun zaten. Her yerde aynı insanlar var ben alıştım artık görmüyorum duymuyorum...

Sayın KARACA dedi ki...

Ne yazıkki Allah bizi annemin yokluğuyla ömür boyu bir sınama içine soktu. Annemin vefatından sonra nasıl olduğunu anlamadan bir yandan okadar güçlü bir insan oldum ki.. Kolay kolay beni hiçbir acı etkilemedi. Benim için annemin kaybı yaşanabilecek en büyük acıydı. Sonrası vız geldi tırıs gitti. Öte yandan içimde öyle masum ürkek korkak yarım bir çocuk kaldı ki.. Hiç bir zaman tamamlanmayacak bir eksiklik.
Ne kadar şanslısınki Allah annenizi size bağışlamış. uzun ve sağlıklı ömürler dilerim.

Gülsüm Pelin Şipka dedi ki...

çok geçmiş olsun canım inşallah bir daha böyle bir sıkıntı yaşamazsınız

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.
tez vakitte tam olarak iyileşir annen inşallah.
diğer her şeyin,her ne kadar gün içinde çok kafa yorsak da,böyle durumlarda gerçekten ne kadar gereksiz olduklarını daha iyi anlıyoruz.
önemli olan sağlık,mutluluk ve çevrende gerçekten sevdiğin ve seni seven insanların bulunması.ikiyüzlüleri,kalbi temiz olmayanları ben de çabuk hisseder ve görürüm.keşke derim hayatımdan silebilsem onları..ama olmuyor işte,karşıma çıkıp durabiliyorlar naparsın :)
sevgiler çok.geçmiş olsun tekrardan.

Tannesi Tanne Tanne Güzellik dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Allah tekrarından ve beterinden saklasın. Acil şifalar diliyorum kendisine.
Diğer konuda da kendi çok üzme. Üzme diyorum ama hele de böyle zamanlarda insanın siniri bozuluyor, biliyorum. O kişi tavırlarına bir son verir umarım...

lizenin dünyası dedi ki...

allah biran önce iyileşmesini nasip etsin sizlere bağışlasın

lolipu dedi ki...

tekrar çok geçmiş olsun Nihancım, iyi olduğunuza çok sevindim.

coletté dedi ki...

Nihancığım ben annenin hasta olduğunu bilmiyordum. Geç bir iyi dilek mesajı oldu bu bağışla.
Önemli olan annenin sağlığına kavuşması. Her kız annesinin bir tanesidir. Yaşı ne olursa olsun. Ben bile annemin kızıyım ve hala başım sıkışınca "anneee!" derim.

Canım benim kim bilir ne zor günler atlattınız. Hepsi geldi geçti ama değil mi? Gerisini boşverrr,amann sende !

Çok öpüyorum canım seni,annene de selamlar sevgiler!

minikkus dedi ki...

allah sevdigi kullarını böyle garip şeylerle sınıyo, ben artık buna iyiden iyiye inanmaya başladım.. şükürki annecigin atlattı bu korkunç süreci, birliginiz dirliginiz uzun yıllar bozulmasın bebegim ^,^
o arkadan konuşanlar da açıp kendi totolarına gülsün, onun hakkında konuşsunlar bence. bu konu daha çok ilgilerini çekecektir, öyle düşünüyorum ben:P kulaklarını onları duymayacak şekilde programlarsan hic sıkıntı olmuyo;)

Chichom Makeup dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canım:( Allah sevdiklerimizle sınamasın bizi inşallah

Deli Anne dedi ki...

Çok şkür bu büyük badireyi atlatmışsınız ama hem maddi hem de manevi olarak.. Annene büyük geçmişler olsun.

simple present tense dedi ki...

Neyse ki atlatmışsınız cnm.acil şifalar diliyorum

pia mia dedi ki...

Cok gecmis olsun,melekler yanınızda olsun...dua ediyorum sizin icin...

Meyra dedi ki...

Allah bizleri en sevdiklerimizle malesefki sınıyor zaman zaman. Sende böyle bi sınandın geldi ve geçti canım. İnsana can veren en güzel sevginin bıçak sırtında yaşam mücadelesi vermesini iki yıl önce yaşadım:( duygularını tahmin ediyorum! Bu son olsun bundan sonra yaşanmasın anneciğine acil şifalar canım...

lila dedi ki...

Çok gecmis olsun. Allah bir daha böyle günler göstermesin. Sevdiklerinize birlikte geçireceğiniz uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum.

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

Pembe beze görselleri ararken tesadüfen acaba anneme hediye bunları yapsam mı dediğin yazıya denk geldim
Sonrasında da bu son yazıyı okudum biraz şaşırtıcı oldu benim icin çünkü annem benim de basımın tacıdır diyebilirim
Çok çok gecmis olsun Allah kimseyi sevdiğinden erken ayırmasın belki biliyoruz ayrılık Allah in emri ama lütfen geç olsun diye dua ediyorum hep

KEYF-İEMEL dedi ki...

Allah bir daha yaşatmasın :((

hanife dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun ...Ve çok haklısın unutuyoruz elimizde ne kadar çok nimetler olduğunu benimde bu hafta babam ameliyat geçirdi...
Sağlıklı huzurlu bir hafta dilerim

dijle dedi ki...

Çok şükür Handan'cığım;çabucak toparlayıverir anneciğin inşallah.Bununla gelmiş geçmiş olsun.Ve evet haklısın,mutlu ve birbirini seven bir aile büyük hediye....

Chilek dedi ki...

"Şükredecek o kadar çok şey var ki" söylemine hak bir yer burası. O kadar çok el var ki yüreklere değen. Hiç tanımadan bir olmak, dualar etmek, geçmiş olsunlar dilemek. İyi ki varsınız ve tekrar herkese tek tek ayrı ayrı teşekkür ederim.
Yürekten kocaman sevgiler :)

Yeşim dedi ki...

Canımm Allah bir daha yaşatmasın, böyle sınamasın geçmiş ve son olsun. Dedikodu yapanlara gelince onlar kendilerine saygısı olmayan zavallılar. Sen iyiliğinle döv onları :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)