24 Aralık 2012 Pazartesi

Twice Born...


Bu pazar izlemeye gittim. Açıkça söylemeliyim ki hiç pişman olmadım. Eleştirilerin aksine filmi ve bende yarattığı duyguları çok sevdim. Savaş filmi beklentisiyle gitmemek gerekiyor sanırım ben o konuda şanslıyım, zaten aşk filmi beklentisiyle gitmiştim. Dolayısıyla Savaş sahnelerinin yetersiz kaldığı yorumlarına katılmadım pek.

Yine yorumların aksine Saadet Işıl Aksoy' u ve performansını oldukça beğendim. Beğenmeyenlerin yerine geçip, kendime sordum " kim olsa daha iyi oynardı?" diye öyle bir isim birden canlanmadı kafamda. Demek ki yeterliydi benim için performnansı. Zaten aşırı performans gerektiren bir rolü yoktu. 2 sahnesi var çok kilit ve bence o 2 sahnede de bakışlarıyla vermesi gereken duyguyu çok iyi vermişti.

İmdb 7,2 vermiş.

Bu arada bu kadar güçlü bir kadronun içerisinde yer alan bir Türk Oyuncu eleştiriden çok takdiri hak ediyor bence. İzleyenlerden bu konuda görüş alabilirsem hiç fena olmaz. Ne dersiniz?

Bu arada güzel bir hafta beklentisindeyim kendim ve herkes için ^.^

6 yorum:

misgoren dedi ki...

bu fılme geçen cumartesi gittim ve muthişti özellikle saadet ısıl aksoy dediğiniz gıbı o kadar yabancı guclu ısımlerın arasında yınede ışıl ışıl parlıyordu tebrık ederım cok etkısınde kaldıgım bır fılmdır.

minikkus dedi ki...

ben kendim gitmedim ama merak ettigim filmler arasına soktum kendisini. Ermana iletiyim de bu durumu, gerekeni yapsın heehehe:P
güpgüzel bi hafta dilerim cilegime <3

Selin Ergeçer dedi ki...

Postunu neden gormemisim :( filmin fragmani hic sarmamisti beni,eger izlersem yorumlarin aklimda olacak;)

kapak foto dedi ki...

güzel blog tebrikler

estimator dedi ki...

Muhteşem ötesi bir filmdi.Savaşı bu kadar kısa,acı ve içli anlatan başka film olduğunu düşünmüyorum . Klasik aşk ve savaş filmi düşüncesiyle gidilmesin beklentilerin çok üstünde

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

kesinlikle benimde tavsiye edebileceğim bir film :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)