4 Ocak 2013 Cuma

Yeni bir yıl...

 


Bi Cingıl Bells, bi ho ho ho havasıyla geçti koskoca güzelim Aralik ayı. Hala evimde tarçınlı kalpli güzel kurabiyelerimin kokusu var.

Zaten dışarılarda olmayı sevmediğim 31 Aralık gecesini sevdiğim kişilerle evimde eşofman, ıvır zıvır, tv konseptinde geçirmiş olmanın huzuru içerisindeyim.

Geçen sene tam da burada beklentilerimi sayarken 2012' nin düşünüldüğü kadar kötü geçmediğini farkettim. Bir sürü yeni ve güzel insan girdi hayatıma. Kimisi girdiği hızla çıktı kimisi önce kalbime sonra hayatıma yerleşti. Çok büyük kayıplar yaşanmadı çok şükür. Her sağlık sınavını başarıyla atlattık. Sevdiklerimde eksilme olmadan girdim yeni yıla. Dahası var mı?

Bende değişen bir şey var mı? Hala kahve kokusunu, tarçını, sıcak şarapla battaniye keyfini, Tadelleyi, karamel ve fındık olan her şeyi. Farklı giyinmeyi hem şık hem rüküş olabilmeyi, dekorasyon dergilerinde kaybolmayı, renkleri karıştırmayı, eskitme şeyleri, eski kitap kokusunu, okumayı, merak etmeyi, gezmeyi, fotoğraf çekmeyi, yapılacaklar listesi hazırlamayı, yazmayı, soğuğu, kışı, denizi, Refika' yı, değişik lezzetler tatmayı, arabada bağır çağır şarkı söylemeyi, Instagram' ı, puantiyeyi, çul çaputu, mavi yumoşu ve güzel kokan şeyleri seviyorum.

Tamam söz bir arada sevmediklerimi yazarım, listeyi tamamlamış olurum. 2013' ün bu ilk postunda olumsuz cümleler olsun istemiyorum. şimcik.

Mutluluk yerle, kişiyle, olaylarla bağlantısız daha kolay ama bunlarla da daha anlamlı.
2013' ün sağlık, mutluluk ve şükran yılı olmasını diliyorum. Bir de 2014' e eksilmeden yine en kötü ihtimalle bugünümle girebilmeyi...




3 yorum:

minikkus dedi ki...

ne güzel bitirmişsin 2012'yi niyanım, umarım 2013'te aynı istikrarla görevini tamamlar:) aldıgın haberler hep hayırlı, hayatın bol eglenceli, keyifli, huzurlu olsun bu yıl da ^.^
geçen yıl bizim kaynaşma yılımızdı, bu yıl mümkünse komşu olabilecegimiz bi yerlere taşınıp kardeş olalım <3

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

ne güzel bir yazı olmuş..eksilmeden girdim bende yeni yıla ve bunun için çok şükür ediyorum.önemli olan gerçekten sağlık.ufak tefek problemler çıkıyor ama geçeceğini umuyorum inşallah ve güzel sağlıklı bir yıl diliyorum...evde yılbaşı geçirmek kesinlikle benim de tercihim:)huzur demek benim için..

Selin Ergeçer dedi ki...

Dedigin gibi insallah 1 yil sonra bugunumuzu aramadan girmis oluruz yeni yila:) bu sene uguruyla gelsin insallah, hadi bakalim ;))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)