18 Mart 2013 Pazartesi

hayırdır inşallah...



 
Duygusal açıdan tarifsiz günler yaşıyorum. Çok şükür genelen mutluyum ama yaşadığım rahatsızlığın uzun sürmesi ve hala sebepsiz olması tüm bünyemi etkisine almış durumda.
 
Zaten duygusal olan ben biri "cee" dese ağlayacak halde geldim.
 
Sebep aramıyorum ağlamaya yer arıyorum neredeyse. Film izliyorum musluklar açık, reklam izliyorum musluklar açık, biri gözünün üzerinde kaşın var dese musluklar açık...
 
Hamilelik psikolojisi de buna benzer bir durumsa Allah tüm hamişlerin yardımcısı olsun diyorum.
 
En iyisi bu dönemi atlatana kadar herkesten biraz uzak durmak.
 
Uzak durma imkanım olmayanlara da sabır diyorum. Zorunlu seçenek olarak hayatlarında isem azıcık idare edecekler sanırım.
 
Seçmeli gruptaysam şanslılar, seçme şanslarını kullanıp hızlıca uzaklaşabilirler.
 
Buna da şükür diyorum, hayırdır inşallah

7 yorum:

Şükran Ünal dedi ki...

Tatlım hepimizin zayıf düştüğü ama sıkıntıdan ama sevinçten yere göğe sığamadığı olur ben farklımyım şu sıralar hiç değil ama çalışmak, anne olmak, bakıma muhtaç anneye babaya destek olmak eşe eş olmak işyerinde genel müdürüne yardımcı olmak daha neler neler saymakla bitmez, devam ediyor hayat ne yazık ki birde bunlara ilave hemen tansiyonum bronşitim ve allerjilerimde tavan yapıyor mu al sana uğraş dur. yine de sabah gittim kuaförüme dip boyası gelen saçma çeki düzen verdirdim elim yüzümü pudraladım.. böyle zamanlarda varsa bir sırdaşın sıkıntılarını paylaş tabi can dostunsa paylaş..Çok sıkıntılı dönemlerimde blog yazarlığına başlamıştım ve burada bile özelden yazıştığım çok güzel dostlarım oldu inanın uzun zamandır sevincimizi sıkıntımızı paylaşır olduk.hep olumsuz olursak olumsuzluğu daha çok yaşarız.herşeyden önce lütfen kendinize iyi bakın, kocaman sevgiler .

Sinem dedi ki...

bahar çok güzel de şu inişli çıkışlı ruh hali hediyesi olmasa :-)

cafenoHut dedi ki...

Hepimizin zaman zaman böyle dönemleri oluyor. Ama eğer reklamlara bile ağlayacak kıvama geldiysen, bunun yanında kilo kaybı çarpıntı iç sıkıntısı ve sinir varsa hemen TSH, T3 ve T4 değerlerine baktır... Yaşadım biliyorum..:)
Sadece aklında bulunsun diye yazayım istedim ben çok çektiğimden...

butikrabia dedi ki...

Insaallah bir an once kendinize gelirsiniz.Hastaligin uzun surmesi ve de halsizlik insani yipratmaya yetiyor.

minikkus dedi ki...

oyyyy benim güzel bebegim, cok ihmal ettim seni bu aralar.. dur hemen bi sinirlerini alıyım da kendine gel tez zamanda ^.^

Yeşim dedi ki...

Bir de uzakta olup da keşke yanında olsaydım diyenler var. Hayırlısıyla atlat bu zamanları inşallah bilikte güleriz tatlım :)

gül çizerim :)) dedi ki...

Oncelikle merhaba, blogunu yeni kesfettim. tasarimlar basarili, cok begendim.

Bana da beklerim.

sevgler,
gul

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)