12 Mart 2013 Salı

I love the way I' m running out of life...

Şimdi ya da bazen öyle şeyler düşünürsün ki aklının sınırlarına şaşar kalırsın. Gerçi kendimi tanımladım tanımlayalı kurduğum ucu bucağı olmayan hayallerime şaşırmaz oldum.

Herkes kadarım bende ne eksik ne fazla. Hazanım da var baharım da. Korkularım da var tutkularım da.
Derin düşünmekse tüm mesele ondan da var bolca.

Bir başkasının hayallerine çıkarsız sebepsiz sevinç ortağı olabiliyorsan kendine hiç paye çıkartmadan işte o zaman 'bir şeyler' oturmuş, yerini bulmuş demektir.

Tam da şu anda hissettiklerim gibi, olduğum yer gibi...


ve geceye en yakışan melodi bu bence

görsel: pinterest

4 yorum:

dijle dedi ki...

yanına geliyorum:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne guzel,bunu yapabilen ender insanlardansin tatlim, bunu yapamayan,bir baskasinin mutluluguna hasetle yaklasanlar o kadar cok ki... O halde;ne mutlu sana ;)

minikkus dedi ki...

işte tam da bu duruma cok seviniyorum ben ^.^

Adsız dedi ki...

Her geçen gün daha keyifle izliyorum seni Nihan'cığımmmmmm...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)