21 Mart 2013 Perşembe

rutini sevmek...

Televizyonda yaza hazır mısınız? diye başlayan Nesfit reklamları başladıysa
İş yerinde her köşe başında kadınlar birbirlerine yan yağlarından simitlerinden falan bahsediyorsa
Herkes bir diyet telaşesi içerisindeyse
Bahar temizliği yapacak güç kuvvet aranıyorsa
Hava bir gün kabana fazla monta eksik geliyorsa
Herkeste ekinox mahmurluğu varsa
Ağaçlar çiçek açmışsa
Sabahları ışıl ışıl gün başlıyor ve iş çıkışlarında hava kararmamışsa
Herkesin ekranında oteller, tatil siteleri açıksa
Yaz yaklaşıyor demektir <3 p="">
Her sene bunları yaşasak bile biliyoruz ki bazı rutinler gerçekten çok sevilesi...
Bir de bu ve bu


görsel: pinterest

10 yorum:

Sinem dedi ki...

Bahar dengesizliği zor ama olsun değer... Şu saatleri de son defa geri ileri alıyormuşuz ya nihayet..

Zamane Kahvesi dedi ki...

Aynen öyle, hepsi zaten bu güneş ve yaz yüzünden seviliyor. O zaman yaşasın güneş :)

minikkus dedi ki...

evet evet kesinlikle seviyorum o türden rutinleri <3 gelsin, başımın tacı olsun, hatta isterse hep kalsın yaz! ben hiç sıkılmam bıkmam ondan <3

cemre dedi ki...

genelde rutini sevmem, monotonluk bana göre olmasa da işime gelir.rutinlik hayatımı kolaylaştırır.ne yapmam, ne zaman yapmam ve nasıl yapmam gerektiğini bilmek...güneşe hasret geçsede günler bahar dallarında açan çiçekler bile içimi açmaya yetiyor..

dijle dedi ki...

rutin severim ben..Güvende hissettirir kendimi.Ama bazen Rutin dışına çıkmak lazım:)

Meyra dedi ki...

mesela rutin buluşmalarımız, bıdı bıdılı geçen keyifli her saatimiz sevilesi rutin türünden olabilirmi;)

Selin Ergeçer dedi ki...

E ne guzel, bi de bulusmalarimizi rutin hale getirebilsek :))))

Syhn dedi ki...

ayyyşş ne güzel yazmışsın hislere tercüman! <3

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

Aynen öyle; daha benim yazmama gerek kalmadı:))

Yeşim dedi ki...

Her türlü zorluğuna rağmen hayat sevilesi rutinlerle dolu bunları senin cümlelrinle okumaksa dünyaya bedel. Özledim çok...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)