6 Mart 2013 Çarşamba

Yeter ki güneş olsun...




Ben baharın gelişini mutfağımdan anlıyorum.
Sabah ışıl ışılsa, Chilek göbeğini açmış mutfak sandalyesindeyse tamam demektir.
 Bu sabah öyle karşıladı beni. Göbek açık kendine D vitamini depolarken.

Sonra dışarı çıktım güneş gözümün içine girdi.
Yaz kış güneş gözlüğü takan ben takmak istemedim. İçim ısınır ümidiyle bekledim ama hava hiç olmadığı kadar soğuktu.
 Bense bahçede tonlanmaya başlayan yeşillere, sitenin çim biçme edevatlarına baktım. Kış bitmiş bahar geliyor herkes buna uyumlanıyordu. Tıpkı benim gibi. Soğuğa aldırmadım...

Bir damlacık güneşin uyandırdığı hislere bak. Dün salonumdaki battaniyeyi kaldırdım mesela. Balkonlarım için planlar yapmaya başladım. Halılar yıkanmaya gidecek, perdeler yıkanacak bla bla...
Diyorum ya bir damlacık güneş nasıl da planlar yaptırıyor insana.

İnsanda tıpkı mevsimler gibi.
Dönem dönem buz tutuyor, dönem dönem çözülmeye başlıyor kendi içerisinde.
Ben bu aralar çözülüyorum sanki.
İçeride buz tutmuş, bir daha çözülmeyeceğini sandığım noktalar çözülüyor.
Ot bitmiş sandığım yerlerde çiçekler tohumlanmaya başlıyor. Uyum gösteriyorum mevsime. Bu mevsim birbirimize paralel gidiyoruz ilkbahar. Seninle ilerliyorum yavaş yavaş.
Kafamda baharın gelişine uygun planlar var. Tek derdim kişisel gelişim. Belki yeni bir fotoğraf makinası belki yeni kareler, içlerinde biraz ben.

Ha bir de karamalize olmuş soğan ve mantarlı yemekler favorim bu aralar. Gelene gidine yapıp yediresim var. Jamie Oliver sağolsun. Hem akla hem bedene zarar bu adam...

Gerisi sağlık muhabbet yetmez mi?

7 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Hem de nasil yeter,daha ne olsun ;))

minikkus dedi ki...

yeter tabiki bebegim, saglık muhabbetten başka ne ister gönül ^.^
bide o güneşe göbüşünü dayayıp mayışan şişkoyu yemek istiyorum artık yaaaa, bizimki böyle tombul degil, mıncıklayınca bişey gelmiyo elime:)
bide baharın geldigini görünce bi yorulan ben miyim acaba:) halılar yıkancak, ev komple temizlencek, arıncak, perdeler koltuklar, oyyyyyy şiştim yeminle :D

Gökhan Eryol dedi ki...

Ofisim güney cephede ve tüm gün güneş alıyor olduğundan kelli, geçen haftadan beri güneşin ısıtması enerji veriyor, iç kıpırdatıyor..

Ne demişler, nisan mayıs ayları, gevşer gönül yayları :)

Şükran Ünal dedi ki...

Ah çilek damarıma bastın bu yazınla.. benimde baharla birlikte planlarım var umarım allahım çok görmez..şu an oturduğumuz evi satıp yerine illede güneş gören, balkonunda senin kedi gibi D vitaminimi alabileceğim 3+1 geniş bir ev istiyorum ikinci bir ev değil kesinlikle.. o kadar çok istiyorum ki bazende çevreme baktığımda oturacak bir damı olmayanları düşünüp kendime hak görmüyorum bunu..satış ilanının verdik bakalım bua arada bende tam gaz evlere bakıyorum hatta daha ileriye giderek taşınırken neyi götrürüp neyi götürmeyeceğime kadar detaylı listeler çıkartıyorum.. herşeyden önce sağlıkla olsun dileklerimiz değil mi ? sevgiyle güneşle kal..

Meyra dedi ki...

sağlık var:)
muhabbetimizde bol;)
gezmelerimizde yerinde:)
daha ne olsun canım:))
gelsin bahar ve bol güneş...

Elifim uyurken dedi ki...

sağlık olsun gerisi gelir dimi ama ?

Chilek dedi ki...

Selin; yeter yeter:)

Minikkuş; işte onlar bende de var ve kim yapacak bir fikrim de yok. Bulacağız artık bir yolunu;)
Olmadı bi hfta sende bir hafta bende temizliğe girişiriz artık:))

Gökhan; ne kadar şanslı olduğunu bir bilsen ben 5 yıldır yerin altında penceresiz kübikler arasında çalışıyorum:(

Şükran; hadi inşallah allah gönlüne göre bir ev nasip eder inşallah sana içerisinde bol bol güneşin olduğu:)

Meyra; doğru neredeyse hepsi var, maşallah diyelim bari:))

Elifim uyurken; kesinlikle en önemlsi o zaten.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)