26 Nisan 2013 Cuma

Cuma...adı bile güzel

Her ne kadar son zamanlarda "cuma" denildi mi aklıma Beyaz' ın reklamlardaki bronzlaşmış suratı gelse de, güzeldir cuma...

4 günlük kaçamaktan sonra haftaya hoop diye çarşambadan başlamak pek bir keyifli oldu.

Yine bombastik geçeceğine inandığım bir haftasonu var önümde.

Hayat sevdiklerimizle güzel. 

Bu haftasonu hava da sanki bize destek, telefonumdan sürekli kontrol ediyorum. Yüzümü kara çıkartmayacak. Bol bol güneşi alıcaz bünyeden içeri...

Hafiflemiş hissediyorum kendimi. Bir de evimi hafifletsem hiç fena olmayacak. Hala kara kış kaplı üzerinde. 
Haftaya da o işlere el atılacak. Bir alkış alayım :)

Umut her daim hayatımızda. Umutlanmayı, hayal kurmayı iş edindim kendime. Şimdi de başka hayallerin peşindeyim kafamın içerisinde. Ben bu kafayı seviyorum sanırım. Beni bazen çok yorsa da tam kıvamındayım artık.


Ps: Balonlarla uğurluyorum hepinizi harika bir haftasonu geçirin tamam mı?

6 yorum:

minikkus dedi ki...

ayyy benim haftasonum çok balonlu olcak zati, kutlamalar, kınalar, göbek atmalar filan ^.^
senin de sahip oldugun yeni kafaya hayran kaldım bebegim, tam gaz devam! havalar güzel, modumuz güzel <3

the bircan dedi ki...

CUMA MÜBAREK GÜN :)

Sinem dedi ki...

güzel bir haftasonu olsun herkese!

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben postunu ancak gördüm ve ancak yorum yazabiliyorum. Ben herhalde bu yorumu yapana kadar sen çook tan evini yazlık hale sokmuşsundur değil mi? :)) O halde sana kocamaaan bi alkış :))

Yeşim dedi ki...

Seni seviyorum ♥

gulsinem dedi ki...

selaaamm blogun tam bir çilek! bayıldııımm çok şirinn.
görüşmek üzere
http://www.sinemspinkdiary.com/

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)