17 Nisan 2013 Çarşamba

here I' m...

 

Aklımın ve zamanımın çoğu uykuda geçiyor bu aralar. Şikayetçi miyim? Hayır.
Normalin altında bir enerjiyle yaşıyorum bu aralar. Şikayetçi miyim? Hayır.
 
İnsanlara kendimi anlatmaktan yorulduğum zamanlarım oluyor. Ben hiçbir zaman süpersonik hareketli bir insan olmadım. Sadece enerjimin yükseldiği tavan yaptığı zamanlarım olur nadiren.
O nedenle insanların beni gördüklerinde durgunluğuma şaşırmalarına hala anlam veremiyorum.
 
Her şey bir yana yine de sevdiğim ve kabullendiğim bir durgunluğum var benim. Ne olursa olsun içimde mutlu edemediğim, tatmin edemediğim bir yerleri temsilen...
 
Belki bir çok insana göre eksik bir hayat yaşıyorum kim bilir? Konuştuğum bazı insanların gözlerinde bu ifadeyi görüyorum. Kime göre eksik? Neye göre eksik? Takılmıyorum, geçiyorum. Hayattan istediklerimiz ve beklediklerimiz farklı diyip geçiyorum. Tüm gün telefonda kendini alamadığı pembe ayakkabı için hırplamasını anlamıyorum mesela. O da benim kalbime batmış kıymıkları temizleme çabamı anlamıyor. Anlamak zorunda değiliz. Nihayetinde insanız toplumun parçasıyız içiçe geçmiş yaşıyoruz işte.
 
Dün akşam yağan yağmura paralel ağrıyan kaval kemiğimle tam 1 st konuşmuş olabilirim. Dermatologumdan cildimle ilgili en baba tavsiyeleri alıp, hala yaşımın 8 yaş gerisinde gittiğimi uzman ağzından duyup feci gururlanmış olabilrim. Nedir bu takıntılar? İnsan yağmurla bir kemik ağrısı çekti diye kendini hop 60 yaşında hissedip, o yaşlarına gider mi?
 
Hayal dünyam geniş benim. "Anan eke baban teke" derler ya o misal. Ne annem şair ne de babam yazar. Ben çıkmışım ailemizde böyle tenhalarda yaşayan. Can Yücel' e torun olsam yakışırmışım mesela. Ben yakıştırdım şahsen :)
 
Ucu bucağı yok bu ara yazacaklarımın, yazsam mı? Bilemiyorum sadece! Yazarsam okuyun ya da okumayın, umurumda da değil. Bildiğim tek şey nerede ve nasıl huzur bulduğum. Ruh halim gel- gitli benim, yani kısacası sebep arar gözlerle bakmayın. "Bu kadın da böyle" diyip geçmeyi deneyin mesela...
 
Lafın kısası depresyonda değilim, intihara meyilim yok. Sadece yazacak süper şeylerim yok bu aralar:) Olursa onları da yazarım. Tamam mı? 
 
Ps: Aaa var aslında biraz spor yapıyorum tartıda -2' yi görmek iyi geldi.



10 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

hani bazı yazılar olur ya okumaya başlarsın daha ilk cümleden seni içine alır.neden?çünkü orda,satırlarda,satır aralarında kendini görüverirsin.hıh,işte senin bu satırlarında da bana el kol sallayan bir ben görüveridim.yazıyı okudukça daha da arttı çırpınmaya başladı iyice satırlardaki eylül :)
ağzına,diline sağlık olsun.iyi demişsin,çok iyi demişsin.bana bu kadar uyan bir yazı pek okumamıştım şu ana dek sanırsam.

Yeşim dedi ki...

Ben hep kendimi buldum senin satırlarında. Duygu dünyamız paralel seninle. Hissedip de ifade edemediğim her duygumu senin cümlelerinde okumak içimi rahatlatıyor. -2 harika haber sakın vazgeçme kendinden öperim kocaman ♥

minikkus dedi ki...

nasılki herkes aynı anda acıkmıyo, aynı anda uyumuyo ve aynı yemeklerden hoşlanmıyosa, bu da öyle bişey. yani herkesle aynı davranmak mecburiyetimiz asla yok! bence öyle olması gerektigini düşünenlerde esas sorun. sen iyisin, bu kıvamını seviyorum ben ;)
bu arada -2 büyük bi gelişme, teşvik edici, ilham verici:) evdeki bisiklet sonunda hayallerine ve sana kavustu sanırım:D

cemre dedi ki...

insan hep mutlu, hep enerjik olabilir mi??kimse ben öyleyim diye iddia etmesin kendini kandırır!!hayatın güzel yanıda bence bu dalgalanmalar, önemli olan bu dalgalar fırtınaya dönüşmesin boğulmayalım..
-2 için tebrikler :))

Ersin Kaplan dedi ki...

-2 hımm çok başaralı :)))

Serra Topal dedi ki...

Herkesin kendine has bir ritmi var. Nedense ritmlerini bile başkalarıyla karşılaştırıp enerji akışlarını zorlamaya çalışır insanlar. Boşver sen onları! Enerjin nasıl akıyorsa öyle gitsin. :) Bak gidiyor demek ki, -2 var tartıda! :)

EzoNe dedi ki...

Sen yüreği dünya kalıbına göre çok çok büyük olan bir güzel insansın. Anlamamaları bundan :)

Sinem dedi ki...

hep baklava olmaz ki zaten, arada kereviz,bamya da lazım.. ben bunları söylerim de kendimi bu moodlar da bak sağlığa faydası olmuş, yalan mı :-) ?

Chilek dedi ki...

eylül; teşekkür ederim, hissedilmek ve paralel duyguları taşıyan insanların olduğunu bilmek iyi hissettiriyor kendimi. Çok sevgiler <3

Yeşim; kalbimiz bie atıyor seninle kuzucum <3

minikkuş; kuşum sen beni bildiğinden belki de seviyorsundur <3 Kıvamlı halimi biliyorsun çünkü. Bilmeyenlerin şikayetçi gözlerine anlam veremiyorum zaten :P

cemre; olamaz tabi ki ama insanların bu çabasını anlamıyorum zaten anlamsız geliyor. Bir -2 daha gelse daha ne isterim :)

Ersin; iyi tabi daha da gelecek takipte kal :)

Srra; çok haklısın ve inan bana ben kendi ritmimi seviyorum <3

Ezone; büyük yürekli küçük kadın nasıl severim ben seni ve yüreğini <3 Döner döner severim hem de :)

Guzunkizi dedi ki...

Ne güzeldir kendini olduğun gibi kabul edip sevebilmek.Ve aslında büyük de bir şanstır.Ama o kadar korkar olmuş ki insanlar kendini tanımaktan bir tuhaf geliyor bazılarına bu haller.:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)