16 Temmuz 2013 Salı

geri dönebilmek...


  • Direnişi bırakmayan ruhuma iyi gelecek şeyler yapıyorum bu aralar.Çok yazıyorum çok okuyorum. Geziyorum, çokça keşfediyorum. Sanmayın ki burayı unuttum. Unutmadım! Sadece buraya yazmanın keyifini unuttuğum günlerden geçtim hepsi o kadar.


  • En son 1 ay kadar önce kalbime batan bir kıymığı temizledim. Ne hissedeceğimden korka korka yaptım bunu. Uzun zamandan sonra ilk defa birini bu kadar hissetmekten korktum. Ben gitmesine sakince izin verirken bana kalanlardan korktum. İlk defa birinden veremeyeceği şeyleri istemekten korktum.Yokluğuyla arama uzun cümleler soktum. Şimdi mi? Gittiği yerde kalsın istiyorum. "Neredeysen orda kal ve bir daha gelme" demek istiyorum...


görsel: pinterest

7 yorum:

the bircan dedi ki...

direniş herkeste bır ız bıraktı..

Yeşil Bahçeli Ev dedi ki...

kopamayacağımızı sandığımız şeyler yada kişiler bazen o kadar yorar ki bizi. Oysa ki, bir anda bırakıldığında şaşılacak kadar da hafifletir insanı.

Deli Anne dedi ki...

karmakarışık günler, ruhlarımız kalplerimiz de karıştı, herhalde sonunda ayıklanırız, sen ayıklamaya başlamışsın baksana..

lizenin dünyası dedi ki...

hakkında hayırlısı olsun canım eğer bu vazgeçiş hissedilerek verildiyse kararı senin için doğru olandır..umarım izleri çok zaman almaz

Chilek dedi ki...

the bircan; deriz izler hem de...

Yeşil Bahçeli Ev; Tam da bu evet karşılığı hafiflmek. Ne güzel his...

Deli Anne; çok şükür evet başlayabildim az da olsa

Lizenin dünyası; umarım canım ben de öyle umuyorum. Her şey bizi daha iyiye taşımak için aslında...

Yeşim dedi ki...

Bi'tanem, dilerim o güzel kalbine artık batmasın kıymıklar! Gönül sarayının bahçelerinde hep çiçekler açsın. Hoş geldin :) iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun ♥

Serra Topal dedi ki...

İlk adım, yolun yarısı. O adımı atmak, atmadan geçirilen zamana göre neredeyse yolun tamamı! Atınca hafifleniyor asıl, koşa koşa o yollardan geçmeni, çiçek bahçelerine kendini atıverip göğe gülümsemeni diliyorum!

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)