18 Temmuz 2013 Perşembe

hola...


Sabah çalmayan alarmla sürünmeden uyandım erkenden. Uyanır uyanmaz Cuba Mi Amor' u açtım yüksek sesle. "Chan Chan" dinledim eşlik ederek. Telaşesiz duş aldım, kayısı yedim, su içtim. Sabahları kalsiyum fazla emilirmiş ya, buz gibi bir bardak süt içtim. Saçlarımın suyunu havluyla alıp serbest bıraktım. Yüzüme kremlerimi sürdüm. Yeni aldığım elbisemi giydim. Aynadaki bana bir gülümseme fırlattım. 

Ofise geldim. Dün gecenin etkisiyle Küba videolarını açtım. Sokaklarında gezindim. Che Guevara' yı okudum biraz. Bir iki kelime İspanyolca öğrendim. O yıllara gittim. Oralara dokundum. Çok sevdiğim bu klibi bir kere daha izledim.



Ölmeden önce yapılacaklar listemi bir kere daha okudum. Bunlar için yeterli zamanım olup olmadığını düşündüm. Sonra paniğe kapıldım ve Küba' yı daha üst sıralara taşıdım.

Şimdi baktım saati 10:30 etmişim. Artık çalışma vakti...

Adios, hasta la vista ^.^



Görsel: Pinterest





8 yorum:

minikkus dedi ki...

aahaaha cok tatlısın olum:) ölmeden önce yapılcaklar listeni yerim! ben de görcem o listeyi işte, banane:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne guzelmis,sabahki o ruh haline bayildim tatlicim,keske her sabah yasasak bu ani;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne guzelmis;sabahki ruh haline bayildim:) keske her sabah ayni moodda uyansak;))

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

hepimizin öyle bir liste yapması lazım..
adios..

Yeşim dedi ki...

Ve şimdi de ben senin sabah dinlediğin melodi eşliğinde yazıyorum sana. Hep böyle kal :) kolay gelsin işlerin...

Belçim S. dedi ki...

bu listeler gerçekleşir mi acaba?? :) benim liste de kabarmaya başladı daa :)
bu arada bana da beklerim.
beauthingsforme.blogspot.com

Gamze dedi ki...

Ne güzel bir başlangıç yapmışsınız yeni güne..Böyle günleriniz çok olsun :)

Adsız dedi ki...

gecenin bir yarısı nefes aldım sayende:) ilk kez ziyaret ettim bloğunu, aslında huyum olmamasına rağmen bu sefer selam verip geçmek istedim.. daha sık yazmalısın.. sevgiler:) zuhal

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)