14 Nisan 2014 Pazartesi

Kurabiye kokusu...

Beş koca ay olmuş yazmayalı. Aslında kelimelerim çok ama çıkartırsam uçup yok olacaklarmış gibi hissediyorum. Sanki sadece bana yetecek kadar kelimem var. Sustukça çoğalırcasına...

Üzerimde ağır, küflü bir koku var sanki. Burnumu uzattıkça burnuma çalan, kendi kokumu almayı engelleyen! Her şeyi erteliyorum bu aralar. Markete gitme kararını bile uygulayamıyorum. 
Bıraksanız "yağlı, kirli saçlarla günlerce evde otursam pijamalarımla" modundayım ama her gün duş almazsam kurtlanacağımı sanıyorum nasıl olacaksa o!

Dışarıda yağan yağmur beni rahatlatıyor. Bıraksalar karşısında saatlerce oturabilirim. Bir damla seçip içerisine kendimi hapsedebilrim. Saatlerce susup oturabilirim. Saatlerce kahkaha da atabilirim. 

Son zamanlarda bir el ilanı mı bastırıp dağıttım? bilmiyorum ama kendisini beni betimleme zorunluluğunda hisseden insanlar var. Ne dedikleri çoğu zaman umurumda bile değil! "Çok alıngansın!" hayır arkadaşım sen "çok kabasın", "fazla hassassın!" hayır arkadaşım sen "çok duyarsızsın!" Kendimi tartışmaya açtığım çok çok az insan var etrafımda, bilerek ve isteyerek. Onlar da bir elin parmak sayısından azdır; diğerleri bu hakkı, bu cesareti nereden buluyor anlamıyorum.

Diyeceğim o ki; bunların hepsi egodur ego! Bence şimdi usulca dağılabiliriz :)


 Ps: Kitaplarım var, kahvem var, kazağım var hatta kedim bile var. Tek eksiğim bu kadar güzel bacaklar! Onu da becerebilirsem söz bu pozun aynısından ben de çekeceğim. Üstelik fırından mis gibi kurabiye kokusu gelirken ^.^


Görsel: Pinterest

6 yorum:

dijle dedi ki...

daha çok karşılaşsak keşke...

Serra Topal dedi ki...

Aldırma, çevresindekileri betimlemezse öleceğini sananlar var, koşarak uzaklaşıyorum ben. Epey faydalı oluyor. Gerçi sanırım bu kez fazla koşmuşum, bir 3bin 5yüz km öteye gitmişim :P

Kedim var'dan sonrasını okumadım. :p Şöyle demeli: o kısma odaklanıp herşeyi unutmalı!
Bir buluşuntu yapmalıyız ne dersin sevgili Handan?

Nilgün Komar dedi ki...

ay tutulması var ondandır
geçer birkaç güne

Chilek dedi ki...

Yüreğim karşılaştı seninle Dijle'm, elbet bir gün yüzyüze de karşılaşacağız :)

Chilek dedi ki...

Serra'cım hazır sen gitmeden hemen olsun ;)

Chilek dedi ki...

Nilgün' cüm uzun süreceğe benziyor bu tutulma, bakalım :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)