7 Temmuz 2014 Pazartesi

Bir Tutam Mavi

Bugün günlerden "yazasım var!"

Kabul ediyorum yolculuk ve kısa tatillerle şarj oluyorum. Bu ruh halimi seviyorum. Kelebek misali bir oraya bir buraya uçmak beni yeniliyor. Üzerimdeki tozu toprağı atıyorum.

10 günlük tatile tam tamına 20 gün kalmış.

Yazlık tatili yapacağım bayramda. Sabahtan akşama kadar açık havada olacağım. Terastan yüzüme vuran rüzgarla konuşup mutlu olacağım. Akşam üzeri balkona koşup, denizin dalgalı olup olmadığını kontrol edip; kendimi Akdeniz sularına bırakacağım. Çıplak ayakla toprak ve kuma basacağım. 
Arada en sevdiğim Narlıkuyu köy kahvaltısının bol kalorisine, emekli öğretmenimizin akşam üzeri lokmasına ve denizden çıkan her şeyi güzelce mideye indirdiğim Hasan ağabeyin mekanına kontrolsüzce bırakacağım kendimi.


Annemle yazlık komşularımızı gezeceğiz. Bu sefer biraz kalabalık olacağız. Chilek' te benimle yazlıkta olacak ve sevmeyecek bu durumu, herkese olabildiğince tısssss-layacak ^^

Akşamları babam barbeküyü yakacak mis gibi yazlık sofraları kurulacak. Evin kalabalığında annemin söylenmeleri kaybolup gidecek :) Olabildiğince işten kaçacağımız için yine önce söylenecek sonra her şeyi kendisi yapacak. İşte bizim rutin yazlık hallerimiz!


"Sun" kısmıyla hiç ilgilenmiyorum tatillerin. Malum yaşlanmaya hiç niyetim yok. Kendisiyle aramızdaki ilişki sadece akşam üzeri 17:00' den sonra ^^

Birçok unutmaya çalıştığım şeyle, birçok unutmamaya çalıştığım şeyi bir düzene sokmaya çalışacağım kafamda. Bir hizaya sokacağım elbette. Hayatımın hiçbir yerine koyamadığım insanları kafamda bir kıvrımlık odacığa hapsedeceğim. Yine iddialı oldu; en azından deneyeceğim. Turgut Uyar, Tomris Uyar ve Cemal Süreya' yı düşüneceğim. Sonra "Vay be!" diye kendimle konuşacağım. 
Hamak en ideal yer bunlar için!


Bu 10 güne kalabalık gidiyorum. Yanımda tam 3 kitapla! Onlar bitecek, bitmeli. Kendime verdiğim sözleri çok önemsiyorum artık.

Son 20' ye girdik. Hadi bakalım!

Ne diyoruz o halde: Gel tatil gel!


Görsel: Pinterest

3 yorum:

Gamze Ucar dedi ki...

Hoşgeldin :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Chilek de yazlikci oluyor desene:))) aman acik havada kacip kaybolmasin, bak kaygili bunye yine buldu dusunup huzursuz olacak bisi ;ppp

Chilek dedi ki...

Gamze; Hoşbuldum <3

Selin; yok kuzum kapı dışarı çıkamaz sinekliklerin arkasından ancak, bir kayıp daha kaldırmaz bu bünye :(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)